PLANER INFÖR IKVÄLL

Hej pojkar & flickor. Nu har jag chillat galet, slagits & krigat med pappa och självklart kollat på the hills. Nu när hockeyn är slut ska jag följa med pappa till Högdalen och hämta upp Valeria och försöka fixa mitt cp-playstaiton när vi är där. Senare blir det middag & sen ska jag träffa Elin, hon ska sova här ikväll och vi kmr ha jävligt kul! Bloggar senare om vad som händer/har hänt. xoxo loveyah

Dagens klädsel:
tights-jeans, linne & en grå tunika
Dagens humör: stressad!
Dagens smink: Foundation, kajal, ögonskugga, puder, mascara & ögonbrynspenna
Dagens saknad: en pojkvän

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du tillsammans med robban?

2009-03-15 @ 16:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0