PAPPA = SMS?

Bara för att jag sitter framför datorn och plattar håret och inte sitter framför tv och kollar på innebandyn med pappa så får jag ett sms av honom där det står:
"Hej skaffa dej ett liv."
Haha, och självklart  var det från pappa.. sen när jag smsar honom tillbaka:
''Du med"
Så svarar han:
"Jag sa det först"
Så jag skriver till honom:
"Tss du vet inte enns vad utrycket betyder"
Och nu skriver han ngt som man inte enns kan läsa för man inte ser vad det står. Haha vad tycker ni, visst har jag mogen pappa?

.. HAHA när jag skrev till han, "lär dej stava.." vad tror ni han svarar då ? jo: "jag kan slarva"
Hahaha söta lilla pappa, ägd du blir! but i love you anyway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0