OJ OJ OJ, VILKENKVÄLL!

Nu har jag presic kommit hem från kryssningen, alltså shit vad kul vi har haft. Roligaste kvällen på länge!
Såhär såg min dag ut igår:
Efterskolan åkte jag och Swan till handen för att hon ville träffa Oscar, och han var med Johan och Simon. I handen gjorde vi inte mycket, småpratade och lite sånt. Lite senare åkte jag och Swanen (som fyller 15 idag, GRATTIS GUMMAN!!!!) till Brandbergen för att möta Alma som hade slutat för vi skulle sola. Medans jag låg i solariumet satt Swan bervid och bablade på. 20 minuter åkte jag och Alma hem till henne. Dags för kryssning!
När vi kom på båten så åt vi bufe med värdens gotaste chokladpudding till efterrätt, mohaha. På båten gick vi runt lite grann med hennes farfar Olle, hans fru Ann, hennes pappa Tomas, hennes Brosa Anders och hennes två fastrar Jenny & Linda. Efter vi hade firat lite med dom så var jag och Alma mest för oss själva. Vi hade så himmla roligt! Vi dansade och dansade, ingen kunde slå oss på dansgolvet! Självklart hängde alla på oss, allt från 20 åringar till 40 åringar. Usch!
Runt 01:00 tiden började vi snacka med några killar som kom från Värmdö, och dom va vi med och dansade med hela natten, shit vad kul vi hade. När vi vaknade imorse gick vi och åt frukost, skitgott! Senare åkte vi och badade och lite sånt, jätta mysigt. Sen var det ngt "dansband" med på båten som sjöng också, dom var tydligen med på melodifestivalen nu i år och sjungaren var verkligen hur snygg som helst, Gaaaah!!!!

Det hände så sjukt mycket saker som jag inte enns orkar ta upp, men det här var iaf rolifaste kvällen på länge. Bea, du missa verkligen ngt! Hehe..
& juste, tydligen så var det ngn snubbe som hade dött, han bodde ngr hytte0r bort.. shit vad läskigt det var, vi vet inte om han blev mördad eller om han bara dog av alkoholfögiftning, kanske så hade han hamnat i bråk. Men det läskiga var att när båten kom i land i sthlm igen så vart det en kille gripen, och han hade säker ngt att göra med det, och han var en av dom som raggade på oss. Läskigt!

Nu ska jag göra mej i ordning för vi ska på middag, bilder kommer senare. Ha det bra så länge sötnosar.

Kommentarer
Postat av: bea

haha glöm det, jag ångrar mig inte en sekund :)

2009-03-21 @ 19:30:54
URL: http://bealindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0