LÖRDAG!

Tack Emelie fär du hjälpte mej lite med designen, jag ska själv försöka fixa mer senare men ska försöka slänga in en tillfällig header & snart måste jag städa mitt rum & fixa mej lite grann.

Imorse skurade jag min toalett, det tog 2 timmar!!! Snacka om jobbigt, men fint & rent blev det. Vad ska ni kära läsare göra ikväll? Själv ska jag nog träffa Amanda, men vi får se hur det blir.

DAGENS FRÅGA:
Tycker ni att jag ska vara blondin eller brunett?

(Hade ingen bra bild på det blonda håret, så det fick bli en gammal fjortisbild)

 

Kommentarer
Postat av: alma

i sommar ska du vara blond, å i vinter brunt :)<3

2009-03-08 @ 15:28:32
URL: http://systrarnaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0