LÖRDAG!

Hej alla sötnosar!
Nu har Sofia & Julia presic gått, snart kmr pappa hem också.. om ngn timme eller två. Och juste, jag har ridit på sofia idag runt hela huset, hahaha fyfan!
jag måste bara berätta en grej..
Innan när julia kom hit skulle jag möta upp henne innan vi skulle gå och sola, men sen så när jag skulle öppna ytterdörren så hade pappa tydligen glömt att jag var hemma så han låste överlåset så jag kunde inte komma ut, haha och fyfan jag var tvungen att öppna mitt jobbiga fönster, och självklart fick jag aldrig upp det.. jag stog där i minst 10 minuter för att få upp det, och sen kom julia så jag kastade ner nyklarna och när hon skulle låsa upp så fick hon aldrig upp låset för jag stog på andra sidan och skulle låsa upp underlåset, så himmla komplicerat.. Haha, det var jävligt kul iaf..& jobbigt. men våran humor alltså!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0