LÄSKIGT

Hej igen. Nu har jag presic kommit hem, har vart och solat också. Sitter och kollar på GossipGril med mamma nu,



tänkte bara berätta att när vi satt hemma hos "mormor" (det är mammas moster, men hon har alltid vart som en mormor för mej)  i ösmo så kollade jag i Aftonbladet, då stog det att det var minst 3 våldtänkter på vår båt plus massa andra som Viking Line och dom.. Skit läskigt, och som jag berätta om inlägget igår så var det ju en kille som hade blivit gripen, vi trodde ju att det var om mordet, eller om killen som dog, men det var säkert att han hade gjort ngn tjej illa, skit hemskt, tänk om det hade vart jag och Alma lixom..

Här är lite bilder på familjeeen idag:



   



   



Kommentarer
Postat av: JONNA

MINA FAVVO-TJEJOR!!=)

2009-03-23 @ 13:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0