LÄR KÄNNA MEJ

Jag heter Linnéa Ewelina Emilia Pettersson. Går i vendelsömalm skolan i årkurs 8.  Mina föreldrar är skilda och jag har bara gått i 2 olika skolor, men längtar till att få börja i en ny. Jag har rätt så många IG och nu känner jag att jag måste jobba upp mej för att jag ska kunna bli ngt! På fritiden umgås jag med kompisar & iskolan samma där, everyboddy in thaaaaa gang! Hehe.. Jag kör ingen sport längre, det slutade jag med i sommras så nu tränar jag för mej själv. Min pappa är lite konstig men annars så är han världsen bästa. Samma med mamma. Mina föreldrar tycker jag har en dålig  attetyd och alltid är kaxig eller alltid ska käfta emot, och det kan jag hålla med dom om att jag har och det är verkligen ngt jag måste förbättra. Jag har sjukt konstiga tvångstankar.. Och i 5an var jag punkare medans hela 6an & 7an var jag rå fjortis. Dom jag brukar umgås mest med i skolan heter: Swan, Lisa, Semra, Sofia, Julia, Alma, Bella, Bea, Jennifer, Madde, Iza, Melina. Sen har vi ju alla killar i 8:1a (?) men dom umgås man ju inte med sådär. Från 1-4 blev jag mobbad, för att jag var den ända svennen i hela klockarbergskolan och var sötare än dom flesta..

.. Ja nu kmr jag nog inte på så mycket mer. Men ska hjälpa pappa plocka upp varorna för han har vart och handlat. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0