JAG SAKNAR DEJ

Nu är det såhär att jag satt och kollade igenom lite gammla bilder på mej och Josefin Pihl. Shit vilka minnen jag får när jag kollar på dom, gud. Hela sommar lovet så var vi typ varje dag & hade alltid så himmla kul. Våran humor kunde ingen slå, tillsammans så var vi världsbäst. Kom du ihåg första gången vi sov hos Teddan, eller när vi åkte till Lidingö för att träffa Wille, och alla dagar med Robban & Lange. Eller den där natten när vi skulle på fest och allt blev helt misslyckat så vi satt på tunelbanan & donken hela natten ist, det var samma kväll vi lärde känna Samuel. Du hade bara snackat med honom på datorn och självklart så var det jag som började tjata på att han skulle träffa oss och va med oss, så pratglad som jag är! Och sen när vi drog till Alex och blev råpackade och jag skulle till Tylösand dagen efter och va råbakis, shit alltså. Hela tiden när du var i Luleå saknade jag dej så jag knappt kunde andas, det var så himmla tråkigt utan dej. Vi kunde snacka om allt med varandra, du var verkligen min bästavän. Alla dagar på grönan & ung08 med dej, och sen självklart alla dagar vi träffade hur många killar som helst och bara levde livet. Vilka tider! Du fanns alltid där när jag behövde dej, och jag vet att jag inte var riktigt snäll mot dej hela tiden. När skolan började så gled vi ifrån varandra, och jag vet att allt var mitt fel.. men jag ångrar mej varje dag. Jag skulle aldrig gjort sådär, eller sagt sådär. Jag saknar dej & älskar dej & det kmr jag alltid att göra, förlåt "bästis"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0