JAG ÄLSKAR FJÄLLEN

... så nu är iaf garderoben klar, bara själva rummet kvar då.
Snackade med pappa för ett tag sen om att det inte vart ngn skidsemester för iår, snacka om att jag blev sur även fast jag får skylla mej själv, för vi sa om att jag skulle sköta skolan så skulle det bli av men nej så vart det inte.
Här är lite bilder på när vi va i Trysill ( i Norge) för ett år sen, ta mej tillbaka!
                     


  










Bild 1
Trångt i bilden på väg till backen
Bild 2 Mina & Staffans skidor
Bild 3 Syster & Pappa
Bild 4 En av som svarta backarna jag åkte & skada knät i 
Bild 5 Jag i stugan 
Bild 6 & 7 Vem är bäst på snowboard om inte jag?
Slut på bilder, seyah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0