IRRETERAD!

Åååååh! Nu är jag sjukt irreterad för pappa vägrar att handla, "för han ska kolla på hockeyn för det är mkt viktigare och det är det ända som är kul i livet.. " *SUCK*

Fast nu måste jag bara berätta om en sak som hände i skolan idag och det måste läsas, haha.. 
Jag, Swan och Semra gick i korridåren, så fick jag ngt ryck så jag började slå swan i ryggen och putta in henne i Semra, och jag bara stog och as garva då fick hon typ damp så hon tog tag i mina händer, och tryckte allt hon kunde o försökte putta tillbaks mej och jag bara stog och garva så hon kunde varken slå eller putta tillbaks på mej, så  när hon höll i mina händer drog hon upp dom mot sin mun och började slicka på mej och HAHAHAHA fyfan vad vi garvade, snacka om sjuk ihuvet hon kan bli ibland, hahaha but swan i love you anyway






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0