INGEN UTGÅNG FÖR MEJ INTE.

Här ligger jag, i soffan med mitt supersköna täcke & min älskade data och kollar på StarWars, och smsar lite. Och helt alone, är hemma hela kvällen själv snacka om skönt behöver vekligen det just nu. Men som sagt så orkade jag inte dra ut idag, eftersom jag har feber och mår inte bra alls. Känner mej fett patetisk för som senaste timmarna har jag börjat böla för minsta lilla grej, seriöst vad är det med mej igentilgen? Hehe.. mina ögon är svullna & så är jag varm som en stekpanna så självklart blir det hemma för min del ikväll, booooring! Men så kan det bli ibland..
Nu väntar tills kolckan ska bli 22:30 för då börjar American pie 2. jag hör av mej senare, oouuupps

Bilderna från Åland kommer imorgon orkar inte leta reda på sladden just nu..

Världens sötaste!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0