IGÅRKVÄLL

Hejbloggen, nu har jag presic duschat. Börjar 12:00 imorgon så ikväll blir det utgång!
Igår drog jag till swanen, vi gjorde inte mycket.. jag bytte om och lite sånt där. Senare drog vi ut och mötte simon & oscar samtidigt ringde jag & swaniiiis bella och typ sjöng och skrek för henne eftersom hon fyllde år. Lite kul faktiskt. senare vi drog hem till swan igen för att hennes mamma ville träffa hennes pojkvän haha jätte gulligt :) När vi var där så kollade vi på mean girls, hela tiden kom hennes föreldrar och alla in och bah: "vill ni ha korv" alla bah, nej tack förutom jag då som ville tjocka på mej lite så självklaaaaaaaart tog jag en, Hahaha. Senare runt 00.00 tiden drog jag hem och sen kom jonte.
Nu ska jag börja göra mej i ording! Bloggar senare, tyvärr tog jag inga bilder igår men ni får stå ut till imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0