HOS SOFIA

Nu sitter jag hos sofia, och vi kör TARZAN haha det är skit kul även fast jag bara förlorar, Hehe. Sofia sitter breved mej i soffan o sjunger: i en värd full av liv HAHAHA sen bah, har du sett lejonkungen och som igår när vi va i Brandbergen. Hahahajag stog bakomen en lyktstolpe och trodde ingen kunde se mej, seriöst snacka om sköna!
IKväll ska vi åka till Torvalla & simma eller "leka" haha roligt roligt, och nu orkar tydligen inte Julia & Nadya följa med men vi tvingar dom ;d Bloggar senare, för nu ska jag ÄGA Sofia på playstaison. Puss så länge
                 
& juste idag hade vi auodison (eller hur det stavas) iskolan för men film. Hoppas jag får ngn roll, hehe.. plus att Tatziki skulle vadära men han hade försovit sej.. typiskt :(



"alla" bilder ä på söta sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0