FÖRLÅT

Förlåt för dålig uppdatering, men det här blri det första och sista inlägget för idag iaf. Har verkligen ingen blogglust right now..  Igår åkte jag och träffade Elin vi fixade oss lite, senare skulle vi till stan men vi drog på annat håll ist. Sen åkte vi hem till mej och hade det jätte mysigt, båda snackade i telefon hela natten och var fett med sociala, orkar inte skriva om allt vi gjorde, men jävligt kul hade vi iaf, love you soulmate.

Imorgon ska jag träna, det ska bli jätte kul för jag blev riktigt taggad när jag kollade på matchen igår. Så ska jag sluta röka också, bra va? :) nu ska jag kollat klart på Gossip Girl. Se yah to morrow bitches 
Elin's & min outfitt från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0