DAGENS SKÖNASTE

Nu ska jag dra på mej ett par mjukisar & göra mej i ordning. Ska träffa bästis snart, när han har ätit klart. Sen vet jag inte vad vi ska göra. Chilla antagligen. Har inte orkat ladda upp bidlerna från idag men jag lovar att dom kmr ikv. Idag när jag drog från jonna kom jag hem, gjorde typ ingenting gick och handlade chips med mamma tills ikv, hehe hon har lovat mej att jag kan få käka lite godis och så nu när jag har slutat med rökningen, för jag blir eeextremt sockersugen! (mer än vad jag redan är, hihi det kan jag lova er)

P.s Missa inte min sötnos Hugo i den rätte för Rosing ikv!!
Aja, nog om det.. här är mitt & jonnas skönaste "samtal" today.
Jonna: kolla vilken mongo min hon har!
Jag: är du bög och du vill knulla mej iröven, är det de du säger?!
Båda: HAHAHAHAHAHHAHAH!
(urkäkta språket)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, snacka om att tråka ut nån annan (?) Fan ingen humor har du ;O

2009-03-18 @ 21:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0