BIO

Förlåt för dålig uppdatering alla sötnosar. Det vart ingen simmning idag, efter jag & Sofia hade flummat klart gick vi ner till IcaMaxi. Pappa kom och hämtade mej runt 17:00 sen så åkte vi och kollade på bio.. Hehe, hade glömt bort att jag skulle göra något med honom idag eftersom det var så länge sen vi sågs! Vi kollade iallafall på VALKYRIA den va skitbra, really..


Jag kom hem ungefär för en halv timme sen, var tungen att kolla klart lite i slutet på Den rätte för Rosing för att jag ville se min älskling Hugo, helst seriöst jag blir fan kär bara jag kollar på honom, * men det är bara att drömma vidare* Hehe.
Och jävla Cammi hon hade sett honom i skärholmens c idag, SNACKA OM ATT JAG BLEV AVIS.. ååååh  vad jag vill vara de j Cammi nu.. Hehe ;$ 
bilder från idag kommer senare, ska kolla lite på andra bloggar nu. LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0