ÄR DU SKYTT? ISÅFALL, HÄR ÄR NÅGOT TILL DEJ

Tack en gång till Lisa som hjälpte mej med desigen. Hehe, har den för att reta Bea lite grann.. hon har ju lika dan & bara för hon är dum så retas jag lite med lutfisken, iförsej så är den ju snygg också! :)
& så alla vet, sååå ja! Jag ska byta header så snart som möjligt
Nog om det, alla som är skyttar som jag tycker jag ska läsa det här:


SKYTTEN

"Gäller mellan perioden 2/4 - 15/4"
Allmänt: Förlita dej på gamla rutiner iskolan/på jobbet. Du tjänar inte på att testa nya grepp eller att satsa på nya prodejk. Risken finns att dina vänner tycker att du försummar dem. Men i valet mellan familijen och kompisarna, råder sjärnorna dig att satsa på familijen, iallafall under påsken. Din plånbok tillåter dej att unna dej något extra.
Kärlek: Ledigheten gynnar skyttens kärleksliv. Du som är upptagen får tid att rå om din älskling och er relation fördjupas både fysiskt & psykiskt. Du som är fri får fina tillfällen att träffa nya godingar. Dels på fester och dels i mer vardagliga sammanhang.
TURDAG: 3/4

.. japp, och så där såg mitt horoskop ut dom senaste dagarna! Nu ska jag ladda ner en rulle, och börja glo på den!

Kommentarer
Postat av: bea

våra designer är inte ens lika..? :o

2009-03-30 @ 23:11:25
URL: http://bealindstrom.blogg.se/
Postat av: linnea

nääää, men lite :) jag driver ju bara med dej din lutfisk

2009-03-31 @ 00:30:11
URL: http://lnneass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0