20SAKER NI INTE VISSTE OM MEJ..

1. Mitt fullständiga namn är Linnéa Ewelina Emilia Pettersson
2. Jag går i vendelsömalms skolan..
3. .. I årskurs 8
4. Jag kan inte öppna mjölkpaket
5. Den snyggaste killen jag nånsin sett är Hugo i "Den rätte för rosing"
6. Min kusin är en av mina bästavänner..
7. .. Och jag älskar henne mer än allt
8. Jag har alltid varit "pappasflicka"
9. Jag bråkar med min mamma nästan hela tiden, mest om skit saker..
10. .. Men hon är den bästa som finns
11. Min bästevän heter Robin Bergström
12. Jag hatar min kropp
13. Jag ska skaffa silikon
14. Jag är brunett just nu..
15. .. Men igentligen så är jag platinablond
16. Jag plattarhåret varje dag
17. Jag bor i vendelsö/"bakom brandbergen&svartbäcken"
18. Min pappa är kändis, Hahaha.
19. Jag älskar GossipGirl,One tree hill & The hills
20. Jag älskar min egna humor! Hehe.. 
Hahaha, P.s "Christian är bäst"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0