18:26

Förlåt för dåligt uppdatering, men jag har lite brottom nu. Måste plugga inför imorgon nu en snabbis för jag ska nog träffa Robban ikväll. Iskolan har det vart ganska najs idag ändå trots allt.
 
Och föresten.. Idag när vi satt på franks lektion så skulle vi räka ut vårt bmi och då ska man ha mellan 20 - 25 och helst ligga runt 22/23 men jag låg på 19 så jag väger för lite för min längd. Men det var inge mer med det tänkte jag, men sen fick Lisa, Swan & Semra för sej att gå till skolsyster. Så självklart gick vi dit och då frågade hon oss lite grejer, och då berättade jag att under en viss tid (ngr veckor sen) kände jag mej äcklig efter jag hade ätit, inte att jag kände mej tjock presic men då tycker jag inte att det va ngt allvarligt jag spydde ju bara ngr gånger i veckan. Men nu äter jag igen, men väger ändå för liten så jag ska tjocka upp mej tills jag väger lite mer så min kropp ska må bra senare ska jag träna den snygg! Hehe.
Ha det bra så länge bloggar & lägger ut bilder senare, håll ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0