Min Måndag..!

Hej alla mina älsklignar. Ser att jag inte har uppdaterat på  18 timmar. Bad Linnéa, Bad! Men jag har ju faktiskt sovit en helt del.. 3 timmar inatt (a) Jippie!

Vaknade av att jag gick ett sms av min käraste iza. kom kom till mej runt 07:30 sen gjorde vi oss i ordning & sprang till bussen som vi missade, ovanligt..(?) Haha! Hade idrottsdag, skit skönt. vi käkade donken på lunchen och badade med kläderna på i Rudan, skönt som fan var det!

Efterskolan tog vi bussen hem till mej, bytte om till torrkläder & lite sånt. Mamma skjutsade oss till Raman, där vi tog ngr dop och chillade gaalet. missade bussen igen, så vifick vänta på nästa när vi skulle till vikinga skolan för att hämta Bebe. Haha, nu sitter jag här och ska till mamma & hämta lite grejer.

Gud känns som om klockan är 8 eller ngt.. Ska röka vp ikv med thaaa gang. Annars blir det hemma kväll & mublera om i rummet. Seyah later bitches. Im tirrred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0