Min dag typ.. (?)

Dålig uppdatering, iknow. Men nu när det är sommarlov så får ni stå ut med att det inte blir så många inlägg om dagen som förut, för nu är jag upptagen.. Nästan hela tiden!

Efter jag & iza var här så tjockade vi på oss lite donken (vilka tjockisar vi är, äter pizza till frukost & donken till middag) iaf så drog vi hem till henne, fixade oss ännu mer och städade lite. Runt 21:30 gick vi till Bea, där Bella, Sofia, Julia, Edman, Johan, Simon och Wille också var. Lite senare kom David, oscar & Tobbe men det va så tråkigt där så edman skjutsade hem mej och johan så nu sitter jag här hemma, ska kolla lite olika bloggar nu sen krypa ner i min super sköna säng..  Är på värsta mens humöret också. Imorgon ska vi nog täääälta. Hmmmmmm. Kul! Lite bilder tog jag också.. Mohaha hör av mej later!

Det söta kärleks paret!


När iza städade hade jag tråkigt..


Men snyggt..!


Bea babe


Säääääxy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0