Lite om gårdagen

GÅRDAGEN;
Igår kväll gick jag till bussen & mötte upp Madde, vi tog nästa buss till Blattebergen för att göra 2 paket cigg. Någon kvart senare hoppade vi på bussen mot söderby, där jag gick av för att gå till iza. Jackie var även där, sen kom lisa. Vi drog ut gick runt och hade allmänt kul... huh(?) Kom hem vid 01.00 (?!) av att mamma låg och snarkade i soffan. Släckte alla ljus och gick upp och la mej.

Vaknade av att mamma hade gjort fruktost, vi åkte och shoppade lite inför semestern. Ville ha ett par skit snygga klackar, men det var för mkt "fuck me" så det blev ett par andra. Kanske köper dom när jag kommer hem ist. Iaf så fick ja med mej en ur gullig top från H&M och ett andra par söta klackar med roseter på, och självklart cocos olija så jag kan steeeeeeka på stranden. Sjukt najs!

Orkar inte lägga upp bilder för nu ska jag packa.. Gash vad taggad jag är! Tomorrow, kroatien/italien, here i come!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0