Linnea förklarar & svarar..

Postat av: Denise i täby =)

en sak bara. jag har knappt A i bh storlek och jag vill verkligen göra bröstförstoring. Och du har skrivit att du också vill göra det men du verkar ha så stora bröst redan, vilken kupa har du? Jag skulle fan döda för att få din bröststorlek! =P Iallafall enligt alla bilder. Och så vill jag säga att din blogg är jätte bra! =D

Linnea svarar;
Haha tack så mycket, ja bröstförstorning är något jag alltid har velat göra, även fast jag vet att mina bröst kommer växa så mycket mer.. Men jag är inte nöjd med dom alls, ändå. Det finns ju alltid något fel!
Nu till storleken..
Jaghar storlek 70 B, men igentligen 70/75 C, problemet med det är att jag är för liten runt om så att brösten ploppar ut om jag har B kupa (har b bara för att den ska passa runt om), därför ser det ut som push up. För er som klagar!!! och när jag har C kupa måste jag knyta bh bandet för det är förstort runt om.
 Alla missförstår alltid allting, så var bara tvungen att berätta nu när du ändå undrade =) Kram på dej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0