Laaaaaack!

Fuck off med erat prat jag kan göra som jag vill det är ni som bakar undan och jag som står still, på samma jävla plats som jag har stått hela livet att jag är jag det står jag för, allt det är givet.
Avundsjuka folk som itne vet vad ni ska göra lämna mej i fred & försök inte störa. Jag vet vilka ni är och ni ska sluta nu direkt annars ångrar du dej när ditt pannben blir spräckt. underskattade talanger som sitter in i check, checka att leva erat liv det kan fan inte vara lätt. Var avundsjuk på bruden som är mera man än dej, du har ingen kuk du har en fitta precis som din tjej. Stämpla mej för allt jag är fan ingen ängel, men jag får vad jag vill & du får ingenting i sängen. Jag blir lack på ditt tjafs att jag är världelös? själv ligger nu och sparkar som en babis i kuvös.

Så finns det en flicka hon säger att det är mitt fel att hon blivit ner pissad, skyll på mej & stälmpla mej fyfan vad jag tar åt mej seriöst är du trög jag har fan inte rört dej!?
Lämna mej ifred nu och skit i vad dom säger, sköt ditt eget skit liv so what om jag är player?! Det är inte ditt buisness så lämna mej och gå, om du inte kommit över kom tillbaks om några år.

Tillbaka till killen som tror att han är nått jag hittar inte på nått,  1, 2, 3, TJÖRT men okej va lite snälla gå till tönten och sug den för jag vet vart han finns, jo för han är bögen i buren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0