Jag ska bättra mej med uppdateringen, promisse =)

Jag vet, förlåt! Är skit dålig på att uppdatera. Sorry about that! Måste iaf fixa designen efter det här inlägget, ett måste..!

Iaf, idag har jag vart hemma hos Sofia med Nadya. Vi såg i taket lysser sjärnorna, har velat sett det så himmla länge! Och gud så bra den var, haha började till & med gråta.. Då började sofia garva åt mej. Skit mobbad, bara för hon är avundsjuk för hon inte har ngr känslor. Skoja gumman! efter filmen började iza röra sej till bron där jag mötte upp henne, vi tog nästa buss till Blattebergen solade och så lite till.. Knallade hem till mej & kollade top modell och självklart sex and the city. Efter körde vi sing star och ja ägde skiten hur henne.. Hehe, eller? Naaaaaj.

Nu har hon precis dragit & vi ska nog sola idag igen, om vi inte drar till Raman för att ta ett kvälls dop. Får se, puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0