*Gaash, va snygg han var.. Hiss för honom!*



Jag hissar:
.. Jeans shorts,
super snyggt på sommar & jävligt skönt att gå med ist för att svettas i ett par varma leggings. Right ?

... Att det snart är sommarlov.
Gaaaash i just love it!

.. En härlig sommar med härliga sommar kvällar är det bästa som finns, när det är tillräckligt varmt att sitta ute på kvällarna och mysa ist för att drukna i sängen.



Jag dissar..
.. Er föreldrar som ger era barn utegångsförbud. Det hjälper inte, möjligt vis sticker barnen ut ändå eller så blir det så att det händer igen (saken dom gjorde fel) lär dom ngt ist, visa dom att dom har gjort fel!

..  Att dessies blogg blev avstängd, visst är hon alldels för ytlig & överdriven i verkligheten, men alla vet ju att hennes blogg är absolut bäst, kul att läsa rättare sagt. Tur att hon är tillbaks igen!

.. Bloggar som uppdateras dåligt, visst jag vet själv att jag inte har vart bra på det på sista tiden. Men jag försöker, tipss till er som vill bli att era bloggar ska bli stora och kända, uppdatera mycket. Det är nog det bästa av allt, att få läsa något nytt helt enkelt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0