Ensam är stark!

Hade tänkt att gå ut & ha roligt ikväll, men det blir bara mer & mer krökande om helgerna och idag har jag verkligen inte lust alls. Mår inte så bra efter en sak som precis har hänt, just därför är jag inte på humör för att gå ut och träffa massa folk ikväll ligger hellre hemma & tycker synd om mej själv, alla ha ju sånna dagar.. Men det är ju ändå sommarlov om några dagar då kan jag va ute hur mycket jag vill.
Så kika in mycket ikv, för nu blire bloggning på hög nivå.
Pappa & Valeria har grillat, mums. Mat!

Låten börjar ungefär efter 13 sekunder, håll ut!
Sum 41 - Hell song. LOVE IT

Kommentarer
Postat av: Gudmor

va har hänt my heart?!...

2009-06-05 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0