En fråga till er.

gud, jag måste verkligen göra någonting åt min utväxt den är typ 4 cm låååång & så rä den blond också så självklart ser man den jätte tydligt, skulle få pengar av mamm lite tidigare än barn bidraget eftersom vi åker den 17:de så jag kan färga håret & kööpa ny hårförlägning. Sen jag började äta mina b-vitaminer har håret växt som satan.
Hehe, so nice..!
 
Men nu min fråga till er;
Tycker ni att jag ska ha samma färg i håret och bara färgautxäten & låta mitt hår blekas av solen så det blir lite ljusbrunt & lite blondt i topparna 
Ungefär såhär; 

  
tycker ni att jag ska färga håret lite mörkare, inte svart men nästan. Det finns ju inge snyggare än att va mörkhårig & brun som satan, mohaha. Dessutom så passar jag jävligt bra i det.
Ungefär såhär;

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brunt! :)

2009-06-05 @ 18:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0