Beslutsångest..!

Har värsta ångesten, hela mitt hår är kaos har 2 cm utväxt hela håret är sol blekt också. Nästa barnbidrag måste jag färga mörkare fixa nyss löshår & klippa in det i håret, gjorde exakt så för ett år sen innan det blev höst, åh snyggt var det and i miss it!
 Vilken hårfärg tycker ni att jag ska ha ? =)

.. Ljusbrunt/Slingat eller fjortisblondt som jag hade år 2007

 

... Som jag har nu,

eller mörkbrunt ?


Det kanske inte ser ut som någon skillnad, men i real så är det faktikst det!


Kommentarer
Postat av: arvan

slingat!

2009-07-26 @ 21:56:08
Postat av: Anonym

du ska ha ljusbrunt! du passade skitbra i de<3

2009-07-28 @ 00:35:35
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0