Lite om gårdagen

Sådär, nu har jag precis kommit hem & stefan håller på att göra köttbullar och makaroner medans jag kollar på die hard  & bloggar. Gårdagen blev så att jag mötte upp födelsedagsbarnen. Vi skulle på ferre men det vart så sent & för långt att åka så vi gick upp till djugårds där våra päron var hos deras farmor, satt och umgiks sen hängde jag med marcus föreldrar med till honom & sov där, stefan  hämtade mej nyss för han ändå skulle spakla där så nu sitter jag här, ska precis hoppa in i duschen.
Föresten så bytte jag om igår till klänning & släppte ut håret, not the same outfit för er som är intresserade!

Tyvärr inga bilder, jobbar på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0