Linnéa hissar & dissar

Hiss för..

Compeed skavsårs plåster. Helt enkelt bäst, jag menar hur skönt är det inte med ngt som hjälper mot jobbiga skavsår som man precis har köpt dom där nya klackskorna som man gärna vill andvända igen & igen & igen!

Barnbidraget. Jag älskar verkligen när det kommer, hur skönt är det inte med pengar igen? Iförsej så slösar jag oftast bort det direkt eller även fast jag inte har fått det, men seriöst visst e det inte höjdpunkten på månaden?

Mobiler. Utan min mobil skulle jag vara förstörd. Jag till och med sover med den. Móbilen för mej är som en bästavän. Haha, låter sjukt men tänka sej att va mobilfri i 1 månad? Det skulle jag aldrig klara av..

Top modell
. Bättre program finns nästan inte, åh tänk att va super modell som Tyra Banks!



Diss för..

En dålig design. Visst är det inte speciellt kul att läsa bloggar med en ful design? Och just nu är min som fulast, jag vet inte vad jag ska göra med den.. Helt seriöst. Snälla hjälp mej någon!

Köer.
När det gäller mej så hatar jag att vänta, det sämsta med mej är nog mitt tålamod, usch!

Myggor. Myggor orsakar myggbätt och det är verkligen det sämsta som finns på sommarn, i hate it! Det är både fult och det kliar som satan, ajajaj..!

Spöken. Bläääää, läskigt! Jag hatar att vara rädd. Speciellt för saker som "inte finns" haha..

Dåligt självförtroende. Åter igen, bad girl! You are beautiful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0