"Kortfattat" om gårdagen

Godmorgon alla underbara läääääääsare!

Igår va e väldgt komplicerad kväll, haha.. Ja som sagt åkte vi till tyresö och krökade lite där, hade jätte mysigt och körde klädpoker med mera (kul att alla fotade när jag förlorade somvanligt..!)

sen vart bella skit packad när vi skulle ta nattbussen hem, så vi fick moppe skjuts ner till bussen, som gick 00:44 sen så hoppade en skit trevlig kille på som hjälte mej med bella (eftersom hon ramlade på bussen, visade hela rumpan mm.) Så vi gick mot gullmars småpratade lite och hade jätte mysigt, medans bella grät och halvsov på min axel, bussen i gullmars hem gick vid 01:37 då sa vi/jag hejdå tilll killen, SOM VAR BÖG men skit snäll haha han fick mitt nummer och skulle ringa på pride.

Och jag fick inte av bella på bussen så kom en äcklig polsk kärring fram och bah; Låt henne va, hennes eget ansvar. Då fick jag värsta dampen och skrek på kärringen, att hon ska skita i oss, tror du jag vill att min kompis ska ligga medvetslös och låta ngn våldta henne, klart som fan jag tar med henne hem. Horkärring! (visst låter jag grov i munnen, men gud hur kan man va så dum i huvet?!) Sen kom min granne och hjälpte oss, hon tog med Bella hem till mej så stefan kunde stoppa om henne & jag gick och mötte mamma som hade vart hon en kompis.

Och nu har jag vart i handen och handlat prisent med mamma till twinsen, får gäster snart. Grillparty! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0