Börja med bloggning igen..?

Hej på er alla nära & kära! Gud så länge sen, känns som flera månader.. Haha!

Kollade nyss igenom satistiken, herregud vad bra ni är. Dom flesta av er följer mej fortfarande *blink* Det är nog bara 20 personer som har minskat & även fast jag inte har bloggat på hur länge som helst så har jag fortfarande en hel del läsare! Så vad tycker ni, ska jag börja om igen? Känner att jag saknar det lite..

Dagarna jag inte har bloggat har jag hunnit gjort sjukt mkt, får ångest när jag börjar tänka på skolan igen.. Bläää 1 månad kvar, det som har gått så fort =( Under sommarn har vi krökat mest, umgåts och haft kul & gud vad jag har shoppat, snygga skor, söta linnen och massor av shorts!

Nä nu ska jag nog börja göra om designen, va nyss och köpte cigg med sofia. Ska äta snart, sen blir det party. Kanske hörs snart igen, får se. Glöm inte att komentera iaf!


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA BÖRJA BLOGGA IGEN :D

2009-07-22 @ 21:50:20
Postat av: Anonym

JAAAAAAA !!!!!

2009-07-22 @ 23:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0