JULAFTON

God jul allihoppa! Nu sitter jag här i Ösmo och gör verkligen ingenting annat än att umgås med familjen! Jätte mysigt har vi haft det, en riktig jul & har fått massor av fina prisenter. Kamera, väska, smycken, kläder, perfymer och mkt mer! Ska säkert få massor av farmor & farfar också =) Fick prisent kort på Gina av pappa igår för mkt pengar också! Myyss Somfan.

Läste nyss madde's blogg också. Åh hunny, så söt du är.. Kolla vad hon har skrivit:
Linnéa pettersson : Dej kommer jag får handskas med resten av livet vare sej jag vill eller inte! våra föräldrar är ju tillsammans haha! Men du är otroligt underbar Linnea ! Dej kan jag alltid prata med och du kommer alltid med så bra råd. Älskar dej Ling ling


Kommentarer
Postat av: Anonym

De heter presentkort inte prisent ... hahha ;) just so

you know

2009-12-24 @ 23:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0