Har gråtit i ngn timme nu..

Sitter just nu hemma iköket med jennifer & iza.

När jag kom hem fick jag en stor fet kram av en tröstade mamma som vet hur mkt jag kämpar.. Och ändå så får jag så dåliga betyg pga. förra terminen. Fyfan.. Sen har skolan gjort ngt jävla misstag också, som det står att jaghar fått IG för att jag har vart var "frånvarande" även fast jag har vart där 95 % på hela terminen, dom andra procenten är väl för att jag kommit sen ngr minuter.. Suck alltså!

Men snart blire ändrig på det och nu ska jag verkligen bevisa att jag kan, ska forsätta göra MVG uppgifterna men nu ska jag fan ha MVG och inte bara ett G!! Fyfan, ikv ska vi supa bort våra betyg och bara ha a good time=) Nu ska jag umgås med mina kära vänner. Så puss på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0