Födelsedagsprisenter =)

Gud "nu vet jag vad jag ska blogga om" har ju precis glömt bort att berätta vad jag fick när jag fyllde år =)

Myckte mycket pengar av min mormor (tro mej det va mkt pengar, *gladare än nånsin*) Haha.

Mer pengar
(fick typ bara pengar) iaf så va dom från mamma och pappa till en ny mobil, Som jag redan har köpt "såklart" =) undra vilken..

Jag har fått massa prisentkort som redan är uppköpta =)

Jag har en ny jacka, skulle bli en marinblå Goose men det vart en svart Peak iat för ngt vart fel :/

Tabletter som är bra för naglar osv.

Jag har fått massor med kläder, smink, smycket och massor av saker som jag är jätte glad för! Och för pengarna har jag spenderat allt åt shopping vilket är underbart för imrn då blire mer! och om jag ska va helt ärlig så kan jag knappt köpa en endaste liten julklapp eftersom allt går åt mej själv ist.. Men ska faktiskt ta mej ikragen nu! *rodnar*


Ooch föresten bara tacka alla som gjorde min födelsedag till den bästa. Love you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0