Baaack on track =)

...Igen, tro mej (haha) sådär har jag sagt typ öööh hmm, 100 gånger kanske? ;d 

Har faktiskt bara inte haft tid, vart tvungen att göra mitt bästa iskolan nu sista tiden, även fast ja göra alla VG/-MVG uppgifter så går jag knappt G, blir så jävla irreterad bara för att jag aldrig va i skolan förra terminen. daaaaaaaah lixom!? HAHA! iaf, så har ja väl typ G.. hhaha... pinsamt =) Och helgerna har ju inte vart dom bästa precis heller.. Har väl gjort saker jag ångrat & lite så.. Men.. det händer ju alla? Right?

Har fan ingenting att skriva om, men ska va ärlig mot er jag saknar bloggandet jätte mycket o vet attjag har tappat hur måna läsare som helst, men jag kmr kanske inte alltid skriva 6 inlägg om dagen som förut, för faktiskt så har jag ett liv utanför bloggen också som ni alla vet (skulle INTE låta bitchit)

Och bara för att ni tjatar så mkt.. haha så rolig jag är =) hmmm.. KUSINVITAMIN!
"Xoxo, Linnéa" (ha-ha)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0