Vad gör man lixom..?

" Jag ligger på min säng bara chillar ner,
får lite mess måste kolla vem det e
ord som säger, jag har saknat dej
vill va me dej hela tiden
om det är okej
va?
jag tänkte vadfan är det hära
han messar min lur att han vill ha mej nära
dum som jag är så skrev jag tillbaks gärna,
en liten stund efter så va han ju hära
hjärtat det dunka 
& jag visste innerst inne att det aldrig skulle funka
så jag blunda, ville bara tänka på annat,
öppnat dom igen då va han i min famn
aaaaaah!
vad ska man göra nu?
Kyss efter kyss & det blev till strul
jag tänkte kmr detta har ngt slut
?

Då sa han, ey baby du är den tjejen jag vill ha
Då sa ja, ey baby kan du bah chilla ner ett tag.
*Du gör mej dum så duuuuum*
Sen va det inge mer med det, han drog upp sina byxor & sa;
ja-a-a-aaaag ä-ääääälskar dej
 "


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter låten????

2012-01-18 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0