- Är det verkligen sant..?


Kisse slutar få fjortisfyllor. Precis som på utseendet så är hon i real, hon slutar aldrig bete sej eller se ut som en 13 årig fjortis! Hon kmr alltid leva i "barbie världen" ända tills hon blir 80 bast, och äntligen förstår att det finns en värld utanför hennes lilla egotripp!



Jag säger upp kontakten med alla mina vänner. Bara för att jag ska kunna sitta isolerad inne i mitt rum i flera år för att blogga så ni ska ha ngt att läsa om!


Jag forsätter att skolka i skolan & låta mina betyg gå åt helvete. Jag tänker att det är bättre att sova och säger "och om jag får ig och får gå om, jag börjar sköta mej nästa år ist.. orkar verkligen inte med det nu"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0