Lista, igen.. mohaha bad for u

Har du haft sex i år? ofc, vem har inte?
Har du hånglat med någon i år? Aaaaaaah =)
Har du kramat någon? Klart, så myyysigt ju!
Har du hatat någon? Ja eller hatat & hatat, men typ
Har du sagt "jag älskar dig" till någon? Jaaaa...
Har du varit kär? Faktiskt!
Har du någon gång tyckt om någon i din ålder? Gör de nu ;)
Har du/har du haft svart hår? Haha har de nu, uuusch!
Har du använt kondom när du haft sex? Tss, ja!?
Har någon tagit dig på ett privatställe på kroppen? Haha ja så klart?

Är du en fjortis?
Nej, inte vad jag tycker iaf
Är du emo? Kan man inte kalla det, nej
Är du brat? Haha verkligen inte
Är du bisexuell? Nej jag är humla! Hahahaha..
Är du brunett? Yes i' am
Är du blond? Igentilgen!

Gillar du vältränade killar/tjejer? Bättre finns inte
Gillar du tjocka/överviktiga killar/tjejer? Inte utsidan som räknas, right?
Gillar du bad-boys? Kan va spännande iaf de är ngn engångsgrej. Men jag föredrar nog snälla, omtänksamma & öppna killar som vågar ta för sej men ändå är hur söta som helst *blink*
Gillar du tjejer? Ja, men inte på det sättet.

Kan du köra skoter? Aa hhaha, men de gick inge bra!
Kan du leka apa? Hahaa, ja bara ta ut öronen så ;d
Kan du vissla? Näää :$
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? Aldrig provat?

Vad har du på dig för underkläder? vit/svart bh, svarta spets hotpants! You like it?
Vad drack du senast? Coola=)

Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? 87a, JAG SKÄMS. BLÄ!
Den yngsta? 94a
Vem fick du sms av senast? Basse
Vem kramade du senast? Lisa
Är du allergisk mot något? nepp, bra va?
Vet du vad oral/anal sex är? Haha, om jag gör!
Äger du en dildo? Nej tyvärr

Räcker det med pinsamma frågor för dig nu? Vill ha mer .... =( Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0