Lär känna mej

Mitt namn är Linnéa Ewelina Emilia Pettersson & jag har bott i haninge i hela mitt liv. Jag är född år 1994 och fyller 15år den 6 December. Det bästa som finns är att umgås, festa, få pengar & att leva livet!

Mina föreldrar separera runt 7år åldern. Men var även särbo ett tag, tills mamma inte orkade mer. Då vart pappa tsm med "första bästa" brud som han hittade på krogen. Det visade sej att hon var en blond & dum bimbo som inte tänkte på ngt annat än sej och sina barn, hon flyttade in första gången jag träffade henne, och därefter tog hennes barn över mitt rum & mina saker. Jag hatade va hos pappa under den tiden, allt blev bara problem hela tiden. Men till slut förstog pappa själv vilken puckad tjej han hade släppt in i våra liv så han dumpade henne efter våran första & sista semester ihop. Nu är han tsm med en 49 årig tjej som är 10 år äldre än pappa. Även fast hon ser ut som 10 år YNGE ut!

Pappa & jag kan inte prata om hur ja mår eller vad som händer i livet, inte så som jag & mamma kan iaf, pappa förstår inte. Pappa bryr sej inte.

Mamma deromot har alltid vart min bästavän, vi kan bråka om allt & inget, stå och skricka på varann & verkligen hata varann, Men efter 1 timme står vi inte ut mer, då blir vi samms och båda tänker på att göra sitt bästa för att det ska funka. Hon är tsm med Stefan som är förelder till 2 av mina barndoms kompisar, som alltid har vart som systrar för mej. Härliga brudar. Love them!

Själv så har jag gått igenom svåra perioder som alltid har fått en att tänka om. Jag har blivit mobbad från 1-4. Jag har mått psykist dåligt ochc har vart väldigt derprimerad under hösten 2007 - 2008. Orsakerna vill jag inte ta upp här, känner inte att det är ngt ni behöver veta om. Det var ingen saga, det var min sanning. Men som sagt så har mina närmaste som jag kan prata med, vissa har gått igenom samma sak & vissa inte, tur att dom förstår iaf. Men som sagt det var då, men nu är allt på topp igen, jag har underbara vänner & en underbar familj, jag har killar & jag har mat, tak och en säng att sova i. Det är allt jag behöver.


Skönt att få skriva ut, verkligen ngt jag behövde..


Kommentarer
Postat av: patricia

haha lilla hoe, "jag har killar & jag har mat, tak och en säng att sova i. Det är allt jag behöver. "

vrf höör du aldrig av dig längre :/



puss gummsan

2009-08-22 @ 20:24:15
URL: http://candytrisha.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej! Ramlade in på din blogg och läste dagans inlägg. Skönt att du verkar må bättre!

Synd att du inte kan prata med båda dina föräldrar, men det är ju tur att du har din mamma iallafall!

Du är ju inte så gammal så tänk på att ta hand om dig sköta skolan och var "barn" ett tag till. Festandet kan absolut vänta att bra tag till. Jag lovar! Lycka till i framtiden!!

2009-08-22 @ 22:54:53
Postat av: Jonna

De är ju därför jag, din Gudmor i sina bästa år, finns! Prata me mig! Jag lyssnar alltid!PYSS

2009-08-23 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0