home sweet home

Nú ligger jag & älsklings fru i min säng och kollar på ngn psykopatfilm jag har precis pratat klart i telefon med älskling, i 2 timmar.. haha stackars swan! Idag så drog vi ut, mötte upp "grannen" utanför mitt hus typ och alla tjatade på oss bah, åååååh snygga seriöst när ni blir 17 kmr alla hunda åh, ta vara på er sexighet, vi bah.. Okej!? Haha, skit fulla..! Amen iaf så snackade vi med dom och ngr tog vårat nummer, sen gick vi upp mot v-malm och mötte Kevin, Robin, Benny & Jeppe,  vi gick till statiol och lite sånt sen kom vi hem & små pratade med mamma. 

 vi ska snart ut på en cigg och prata lite med pojkarna (om vi inte somnar) haha, swan har bloggat hela kvällen & jag har inte uppdaterat, baaaaaaaad iknow!

imrn ska ja bara va hemma och slappa på dagen iaf, uppdaterar då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0