Home sweet home

Godmorning babys, förstår skoldagen vad as skön. Pratade lite bara =) Fick veta att vi har 2 nya mentorer & att jag har ny lärare i engelska (ÄNTLIGEN!) Så jävla skönt, på riktigt alltså.. Trodde aldrrig jag skulle få de, iförsej så är han as sträng med det är ngt ja verklingen behöver..! Mohaha

Efterskolan åkte jag Iza, Lizaäääää till handen, jag väljde ut blir kläder, väskor, skor & skärp som jag ska köpa imorgon. Efterskolan åker ja o iza dit när ja har fått min pengar =) Najz nu chillar vi hemma hos mej & tjockat oss lite. Ikv kanske ja ska träfa robban men först ska ja till Knullmars och möta oscar, för att lämna tillbaks hans tröja fick ju låna den i fredags, snälling!

Lisääääää har tagit bilder today, lägger upp dom när hon har gjort det. Seyah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0