HISS&DISS


HISS;

Digitalkameror,
bäst? JA, helt klart, till bloggen o.sv alltid kul att ha mej sej när man vill spara lite minnen på minneskortet =)

Bra väder på sommran, bättre går inte? Hur kul är det med en sommar som bara består av rengn och slask?

Föreldrar som inte bråkar med sina barn.. (!!!!) En sånn förelder skulle ja drömma om, visst oftas bråkar dom om för dom bryr sej, men shit vad överdrivet det har blivit..!

Pilotbrillor, hur snyggt som helt ju? Gaaaah

DISS;

Små tjafs som inte leder ngn stans, onödigt att ta i tu med när man redan har så mkt att tänka på .. 
 
Facebook, jag har sagt det en gång & jag säger det igen. Usch! Vissa av er förstår mej inte, ni äääälskar säkert facebook men jag blir inte ett dugg glad av bilder som man inte kmr ihåg som togs kvällen innan! Jag fattar noll.. hah!


Johan palm,
inte snygg någonstans, snubben kan inte enns sjunga. Förstår inte varför alla skricker efter honom, blääää!

Anorexia, gud, titta på bilden.. Är det verkligen fint att se ut så där? Nejnejnejnejnej! Ät flicka äääääääät!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0