Hemma väldigt tidigt ikv..!

Nämen titta vem som är hemma, jag? Woho, iknow you have missed me =)

Gick till Klena därjag mötte upp Linnsus & Jennifer, tog bussen till gullmars där efter tuben till t-centralen, i slussen hoppade ngn kille på som dom kände..? Haha, sen satt vi & chilla gaaaaalet på BurgerKing, bestämde oss för fest på Ekerö med seg som jag är så hade jag verkligen ingen lust att hänga med, känner mej jävligt nere just nu pga. lite saker som jag inte vill ta upp i bloggen! Så jag tog första bussen hem & mötte upp min söta Robin som jag inte har träffat på hurlänge som heeelst, åh jagg har saknat dej gubben! Nu ska jag kolla lite American pie =) C yah zoon bitches!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0