Gårdagen

Förlåt för dålig uppdatering allihoppa!

Igår fick jag skit brottom för jag, amanda, iza & linn bestämmde oss för att åka till stan och gå på bio! Vi käkade kebab m.m. sen åkte vi tillbaks till Haninge igen där vi träffade Stanze & ngn till snubbe, Linn & Amanda tog bussen hem från söderbymalm skolan, så jag och iza tog bussen till fornpasset där vi mötte upp Benny & Jonte, satt där och snackade ett låååångt tag, sen gick vi till statiol för att köpa cigg. Sen tillbaks igen, klockan kanske var 3 när jag, iza & jonte knallade hem till izapulla och sov.

Nu har jag precis kommit hem & känner att jag måste äta.. Ikv har jag lite altenativ att välja på, ska nog träffa en kompis, sen får vi se. Hörs snart! Puss på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0