Gårdagen

Ojojoj, vilken kväll.. Haha! Tjejmiddagen vad sjukt mysig. Vi hade så himmla kul, gick ju till izapulla innan därefter knallade vi över bron till Sofia Graa. Åt lite kräftor och för krökade, vi & alla 10 brudar! Sen drog vi till bea på "fest" där det kom mer & mer folk. Umgisk och lite smått & gott, tyvärr fick jag värsta snefyllan & kmr knappt ihåg ngt, syndsyndsynd. Självklart får jag ju straffet idag eftersom jag är sjukt bakis. Vi kom iaf hem runt 2 någon gång igår, det vart ju inte så sent eftersom vi började ganska tidigt! Kan knappt gå heller eftersom jag har rammlat ett antalgånger.. Usch! Ska aldrig mer dricka.. ;) Hehe, förutom ikv då *Blink*

Imorsse åkte ialf jag & iza till Handen, eftersom hon skulle handla. Ååååh jag hatar verkligen när jag inte har pengar =( Vi mötte upp Amanda & Linn också, nu sitter jag här och ska tjata på att Sofia ska lägga upp bilderna på facebook. Haha, och ja självklart lägger ja ut dom på bloggen så ni får njuta lite! Puss på er så länge, nu ska jag ta en lång dusch &  ta hand lite om mej själv, men plåster osv.. (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0