Framtid!


Att bo i U.S.A med en av världens snyggaste fotografer. Jag kmr har träffat honom 1 år efter jag flyttade till New york där han såg mej på en pub där det var kärlek vid första ögonkastet, vi börjar lära känna varandra sakta men säkert & han erbjuder mej ett modell jobb. Jag kmr bli framgåns rik & käna mer pengar en Tyra Banks & allt kmr bli toppen, ända tills jag blir gravid runt 27 års åldern och säger upp min kariär för att jag har en ny kärleks affär  med en ung 19 åring som jag träffat på ett modell jobb i lag vegas. Killen  bildar familj med & flyttar till L.A där jag fortfarande är lika rik & partajar en hel del! 9 månader senare födej jag mitt barn som jag skämmer bort med mkt pengar och mkt kärlek, när hon blir i 17 års åldern kmr hon ha en fantastisk röst och bli lika stor som Britney Spears!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0