Family guy

Min syster Amelie Ahlgren. Och är 19år, hon fyller 20 den 7 oktober, samma dag som våran kusin. Vi har bara samma pappa, vi träffas inte särskilt ofta. Tyvärr. Hon bor i Linköping med sin pojkvän Staffan, världens skönaste snubbe!. Hennes mamma flytta ner till Linköping när pappa & Lotten (Amelies mamma) skildes. Så vi har träffats var tredje helg, ialf när vi var mindre. Jag älskar henne mer än allt annat & jag vet att hon alltid ställer upp för mej. Vad som än händer!


Min Pappa Joakim (Jocke) Pettersson.
Han har jag bott hos hela mitt liv, i radhur på Storabjörnensgata i Haninge. Har bott här hela mitt liv, pappa har haft flickvänner mellan åren efter han separera med mamma. Imorgon fyller pappa 42 år. Han är fiskeguied och träffar "kändisar" vardagligen. Han är snål och vill helst leva ett normalt liv. Han har en flickvän också! Valeria, även kallad Valle Balle =)
BLID KMR!

Min Mamma Eva Johansson.
Hon är lika mkt finne som jag, hon är min bästavän & min mamma (som ni kanske alla vet). Hon har sambo, och hon fyller snart 40. Vi har gått igenom mycket tillsammans, men vad säger man.. Det är sånt man blir stark av! Right? Vi bor i vendelsö, klenavägen! (Haninge) hon jobbar på södersjukhuset, och är enhetsledare. Bara för att hon är bäst!
BILD KMR!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0