Hemligheter!

Izapulla är på statiol med Benny och ja e för lat för att hänga med, hon kmr tillbaks snart så då får jag äntligen röka! (Not good, iknow!) Tänkte köra en liten "Det visste ni inte om mej lista" Wohoo, spännande ? ;)


Tycker vi kör lite "privata" saker, sånnt som man älskar att läsa om.. Men sånt man helst vill hålla tyst om! Gäller att offra lite & Bjuda på sej själv. Så börja inte klaga nu!

                          
1. Det pinsammaste jag har vart med om va när jag drack så mkt så jag fick en blackout, jag spydde i min "på g killes" mun.. Men söt som han var sa han att de inte gjorde ngt & han tvättade min tröja dan efter.. Världens snällaste/sötaste kille? Huh

2. Jag blev av med min oskuld bakom en glass kiosk på stranden runt halv 5 på morgonen..? Usch!

3. Jag har blivit påkommen när ja och * .... * Hade lite kul!

4. Jag har rammlat när ja & ngr kompisar skulle gå till bussen i vintras, framför den snyggaste killen ja nånsin sett.. *pinsamt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0